Geef je mening over de Roeselaarse dienstverlening

13 september 2022

Stad Roeselare en ARhus, met de steun van Gemeente Zonder Gemeentehuis, willen de dienstverlening verbeteren. En jij kan helpen!

Wat is het testhuis?

Stad Roeselare en ARhus grijpen de bouw van het nieuwe stadhuis ook aan om de dienstverlening te verbeteren. Met een panel dat het Testhuis heet, kijken we samen kritisch naar de dienstverlening. Met jouw feedback gaan we aan de slag om het gebruiksgemak voor elke Roeselarenaar te verhogen.

Over wat heeft het Testpanel het?

  • Is alle info rond adreswijzigingen snel vindbaar op de website van Stad Roeselare?
  • Kan je gemakkelijk een ticket reserveren voor een activiteit bij ARhus?
  • Krijg je van onze (onthaal)diensten voldoende hulp bij vragen?

Dat en nog veel meer horen we graag van jou.

Waarom willen we jouw hulp?

Roeselare vindt het belangrijk dat haar dienstverlening voor iedereen vlot bereikbaar is. Aan de loketten, aan de telefoon en ook online. Wie beter dan jij, Roeselarenaar, jong of oud, man of vrouw, nederlands- of anderstalig, liefhebber van digitaal of de menselijke touch, ... kan ons vertellen wat goed werkt en wat beter kan. Of misschien heb je nieuwe ideeën? Daarom zijn we op zoek naar jou!

Deelnemers maken trouwens kans op een Roeselare-geschenk!

Hoe doe je mee?

Bezorg ons je contactgegevens via dit formulier.
Of laat het weten via 1788:

  • bel gratis 1788
  • laat het weten aan de balie van ARhus of 1788
  • mail naar 1788 [at] roeselare.be 

We zullen je mening vragen op volgende manieren:

  • Uit alle kandidaten selecteren we een testgroep van 15 personen. We mikken op een diverse samenstelling qua geslacht, leeftijd en dienstverleningsvoorkeur. Ook wie vaak in contact komt met de dienstverlening die we testen, horen we graag. Deze testgroep zal deelnemen aan een denkmoment waar we nadenken over drempels en verbeteringen.
  • Alle kandidaten houden we op de hoogte en nodigen we uit om langs te komen in het Testhuis om enkele testopstellingen uit te proberen. Sommige testen zullen ook via mail, online of via een korte bevraging gebeuren.
     

Je inschrijving is vrijwillig en vrijblijvend. Deelname aan deze testopstellingen is niet verplicht.

Ken je iemand die ons waardevolle informatie kan geven over onze dienstverlening en hoe modern, eenvoudig, toegankelijk en begrijpbaar deze is? Bezorg hen dan zeker deze oproep.

x
Kan ik je helpen?
Bertje, chatbot van Roeselare. Kan ik je ergens mee helpen?